איך רשת האופנה זברה כבשה את ליבם של הילדים בתחילת שנת הלימודים?

לילדים של היום ישנה מודעות אופנתית גבוהה במיוחד, ורשת אופנה שרוצה לכבוש את ליבם חייבת להתאמץ ולמצוא דרכים יצירתיות ומגוונות להרשים אותם. בפרט חשוב להקדיש תשומת לב לזאטוטים ולהעדפות השונות שלהם לקראת תחילתה של שנת הלימודים – תקופה שבה נרכשים פריטים שונים שישמשו את הילדים והילדות לאורך כל השנה.

רשת האופנה זברה רואה בדור הצעיר קהל יעד חשוב ומשקיעה בו משאבים שונים. בפרט מבינים אנשי זברה שבניגוד לעבר, כשההורים היו מחליטים עבור הילדים מה ילבשו ובאילו מוצרים ישתמשו, כיום המצב שונה לחלוטין והבנים והבנות הצעירים, כבר בשלב מאוד מוקדם בחיים, מחליטים בעצמם מה מתאים להם ואילו פריטים הם הפריטים הנכונים עבורם. זהו גם אחד מסודות ההצלחה של רשת זברה ואחד המפתחות להפיכתה לפופולרית במיוחד אצל קהל יעד ספציפי זה שנחשב לכזה שלא פשוט לכבוש את ליבו.

שיתוף הפעולה של רשת האופנה זברה עם דיסני

עוד מפתח חשוב בדרך להצלחתה של רשת האופנה זברה בקרב הדור הצעיר הוא שיתוף הפעולה שיצרה עם אחד המותגים האהובים ביותר על ילדים בכל העולם, דיסני. נציגי חברת וולט דיסני בארץ, ואנשי רשת האופנה הפופולרית, חברו ביחד במטרה לנצל את היתרונות של שני הגופים – מצד אחד הדמויות האהובות של החברה המצליחה ביותר בעולם הילדים ובהם ספיידרמן וכן נסיכות שונות, ומצד שני רשת האופנה המוכרת ובעלת הפריסה הרחבה בכל חלקי המדינה.

במסגרת שיתוף הפעולה, שהניב תוצאות מרשימות במיוחד, מותגו כל סניפי זברה בעזרת הדמויות האהובות שבראו אנשי דיסני ובראשם כאמור הנסיכות האהובות, נפתחו בחנויות מתחמים שמיועדים למוצרי דיסני והושקו מוצרים רבים בעיצוב ברוח זו. בפרט ניתן היה למצוא ילקוטים לבית ספר יסודי שמתאפיינים באיכות גבוהה, מחיר אטרקטיבי וכמובן דמות של דיסני, תיקי גן שגם עליהם דמות של דיסני (בתלת מימד), תיקי טרולי ממותגים, שלל אביזרים נלווים ועוד.

הפופולריות הרבה של דיסני בישראל

הבחירה של רשת האופנה זברה במותג הוותיק והמוכר לא הייתה כמובן מקרית. התאגיד הבינלאומי, שסך הכנסותיו הוא עשרות מיליארדי דולרים בשנה, אהוב מאוד בארץ מזה שנים רבות, ומוצרים שמעוטרים בדמויותיו כובשים את לב הילדים ומספקים להם נחת רבה (כשכאמור ההורים זוכים גם הם לנחת, בזכות איכות המוצרים).

וולט דיסני, האיש שאחראי במידה רבה על האימפריה העצומה כיום, החל כמעט לבדו, בגיל צעיר מאוד, כשבשנות ה-20 של המאה הקודמת הגיע להוליווד והחל ליצור סרטים – ומי יודע, אולי גם רשת האופנה זברה, שהחלה כרשת צנועה וכיום מונה כבר 25 חנויות (בבאר שבע, אשקלון, אשדוד, מודיעין, נתניה, פתח תקווה, כרמיאל, קריות, רחובות, רמלה, עכו, ירושלים, תל אביב, חיפה ועוד), תהפוך לאימפריה בינלאומית כמו דיסני.

בכל מקרה, את ההצלחה של דיסני אפשר לזקוף בעיקר לזכות ההבנה המעמיקה שלו לגבי נפש האדם ובפרט העדפות הילדים. הוא השכיל לברוא דמויות שלזאטוטים היה קל מאוד להזדהות איתן ובהן מיקי מאוס ודונלד דק, לעבד סיפורים פופולריים לסרטים מעולים (למשל שלגיה ושבעת הגמדים, עליסה בארץ הפלאות ועוד), ובאופן כללי להניח תשתית לחברת הפקות שתברא עוד ועוד דמויות בלתי נשכחות וסיפורים שירגשו את הילדים וגם את ההורים.

הפנייה במקביל גם להורים וגם לילדים היא אחד האלמנטים הבולטים בסרטי דיסני בשנים האחרונות, וזהו כאמור גם אחד המאפיינים של רשת האופנה זברה – שמציעה בגדים ומוצרים לכל המשפחה, וכל מי שנכנס לאחד מסניפיה מוצא מיד כמה וכמה פריטים שכיף ללבוש.