משרד הפרסום אקזקטיב מציג כיצד ניתן להגדיל הכנסות באמצעות חנות אונליין מסוג איקומרס

חנות אונליין מסוג איקומרס יכולה להוות בסיס מעולה להגדלת הכנסות. לא משנה אם החנות שלכם חדשה, בהקמה או דווקא וותיקה, משרד הפרסום אקזקטיב מציג איך ניתן להשיג את זה, באמצעות כמה צעדים שכל אחד יכול לעשות.

הגדלת מעגל הלקוחות עם כלים מתקדמים

לעומת חנות שפועלת במרחב הרגיל והיום יומי, חנות אונליין מסוג איקומרס פועלת במרחב ללא גבולות. כלומר, מסבירים ממשרד הפרסום אקזקטיב, חנות אונליין פונה לציבור רחב, ללא מגבלה גיאוגרפית. אם יש לכם דוכן בשוק הירושלמי או חנות בקניון בפתח תקווה, קהל הלקוחות שלכם מורכב בעיקר מאנשים שמגיעים לשוק או מורכב מאנשים שמבקרים בקניון. באמצעות חנות אונליין שתנהלו נכון, תוכלו למכור גם לאנשים שגרים בירושלים, גם לאנשים שגרים בפתח תקווה, גם לאנשים שאין להם זמן לבלות בקניון או בשוק. והדבר החשוב הוא שניתן להגדיל את מעגל הלקוחות מהר, תוך שימוש בכלים מתקדמים. לדוגמא, על ידי פרסומים ברשתות חברתיות, על ידי שימוש נכון בפוסטים, צילום תמונות וגם סרטוני תדמית, קמפיינים של מודעות ממומנות, קידום אורגני ועוד. יחד עם זאת, גם בתוך החנות איקומרס עצמה, יש המון לעשות כדי לשפר אפילו יותר, את המכירות ואת ההכנסות.

הגדלת הכנסות באמצעות אפסייל

כולם רוצים שגולשים יגיעו לחנות ויקנו. זה ברור, טבעי ונכון. אבל אל תתייחסו רק למכירה. תתייחסו תמיד ללקוח, למה שהוא צריך ולמה שהוא מחפש. אפשר לתכנן את החנות בצורה כזאת שלקוח שקונה מוצר כזה או אחר מקבל הצעה אטרקטיבית נוספת. בשפה מקצועית זה נקרא אפסייל. בכל מכירה ללקוח, צריך להציע מוצר משלים או תוספת, אבל כזאת שתעניק ללקוח תועלת רצויה. בצורה כזאת, החנות שלכם מוכרת יותר, הלקוחות מרוצים יותר וההכנסות גדלות.

יצירת עניין למוצרים ברשתות חברתיות

מאוד מועיל לקדם מכירה של מוצרים בחנות איקומרס על ידי שימוש ברשתות חברתיות. משרד הפרסום אקזקטיב מדגיש שכדאי להשתמש ברשת חברתית שבה נמצא קהל היעד. לא רק פייסבוק נחשבת למקום טוב לקידום מכירות באמצעות פוסטים טובים. ישנן רשתות חברתיות שבהן מעולה לקדם מוצרי לייף סטייף או תכשיטים – למשל אינסטגרם. מכירות בחנות איקומרס שפונה למגזר העסקי אפשר לקדם ברשתות שבהן משתמשים קיניינים.

יצירת עניין תוכל להתבצע על ידי פוסטים של מבצעים, על ידי יצירת פרסומים מקוריים שמביאים לתגובות ושיתופים. אם הצלחתם ליצור המון שיתופים למבצע שלכם, אתם בעצם רוכבים על גל של פרסום שאחרים מניעים עבורכם, ללא שום השקעה נוספת. עוד טיפ חשוב: ברשתות חברתיות שימו לב לקבוצות רלוונטיות. למשל, מי שמוכר בחנות מקוונת מוצרי תינוקות יוכל להפיק יותר הכנסות אם ישתף פעולה עם קבוצות של אימהות צעירות למשל, או עם קבוצות של יולדות והכנה ללידה.